Glad tjej

Jag tog tusen kort på min kära far och hans Marie men bara ett blev någorlunda bra haha. Det är inte lätt att få till kort när folk sitter och äter inte. Nu har dom åkt hem, riktigt tråkigt! Det är alltid så underbara att ha ens familj här men jag är glad för stunden vi haft tillsammans, Det var inte igår vi spenderade en vecka tillsammans. Tack för att ni kom!
Nu är Zacarias mamma här så vi har vart på stranden idag och nu har vi precis grillat grillspett! Supergott!

Imorn fyller min älskling 29 år så då blir det födelsedagsfirande för honom! :)


Sista kvällen på fiskresturang med far min!

Kommentarer
Postat av: Erica

Im in love with a farytaile!! HAHA!

Ja underbart! Älskar att höra din röst hjärtat!! Haha men vilket jävla drag det var på oss! :D



Hälsa Grattis till Z imorgon !

LOVE YOU!!!

2009-05-17 @ 20:20:23
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Lova

Hahaha! Man ser aldrig själv hur jäkla brun man är :)

2009-05-17 @ 20:44:40
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0