Försommar

Solen fortsätter lysa här nere, riktigt skönt! Idag ska jag jobba på förmiddagen så pappa och Marie passade på att åka till Ronda, (hoppas jag haha) Ska ringa snart och kolla så dom sitter på rätt buss.
Igår tog vi en paus från stranden och passade på att köpa massa kött och ost som dom ska ta med sig hem. Det är tydligen jätte billigt med sådant här. Sedan tog vi oss en sväng till gamla stan och fikade. När jag gick och jobbade gick dom till stranden.
På kvällen var vi alla här hemma och åt lite mat, drack sangria och kollade på melodifestivalen. Vad många hemska bidrag det är alltså.
Jag håller på Spanien i final!


Självklart skulle bilen testas Enda kortet dock som inte blev suddigt!

Kommentarer
Postat av: Lova

Mysigt.. :) Jag får inte glömma att hämta dom ikväll bara :D

2009-05-16 @ 09:41:38
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0