Min Felicia

Jag är som sagt världens djurvän när det kommer till mina egna djur. Dom är som mina bebisar. Jag tror nog att min karl tycker att jag överdriver en smula ibland.. Speciellt när man får dom där konstiga blickarna och mummlet.
Min katt i Sverige heter Felicia. Världens goaste katt, när hon själv vill det. Hon är chefen i huset och hon bestämmer själv om hon ska mysa, äta eller sova. Ingen kan tvinga henne!  Just nu är min kära kusin kattvakt åt Flisan när familjen åkt på skidresa..

.. Och jag kan inte göra annat än att skratta varje gång jag går in på hennes blogg och läser om hennes äventyr med katten. Som hon skriver.. det är som Bigbrother med uppdateringar innefrån huset och med min katt som huvudroll.
Idag ville hon minsann visa hur duktig hon hade vart! Stackars Johanna haha!


Bild lånad av Johanna

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag skrattar så jag nästan kissar på mig!!:D:D

2009-03-30 @ 16:46:51
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Lova

Haha! Johanna och jag gillar katter lika mycket ungefär.. :D Hoppas Pimpan gillar mig när vi kommer ner bara så jag slipper vara rädd :D



Kram!

2009-03-30 @ 16:57:32
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0