Hålligång Linda

Det är lite kul med bilderna jag visar eftersom att alla är från samma dag och jag har samma kläder på mig hehe.. Visar dock att vi hade en jäkla massa för oss! :)
Idag kom min älskling hem på lunchen och det var verkligen länge sen vi hade två timmar tillsammans sådär mitt i veckan. Riktigt mysigt! Sen har det vart massa fix på mig. Har massa saker att göra på huset så nu är en lista skriven. Måste också tvätta min sminkpenslar och slänga massa skor som är sönder. Att jag ens har sparat dom förstår jag inte!

Det är fars dag här i Spanien idag så ikväll myser vi massor. Zacarias är ju ändå Pimpans "pappa" ;) Haha jag är verkligen en sann djurvän!

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha ja stumpan, du är en riktig djurvän! :D

Då får ni fira när det är morsdag också ju :D



Ah, sant som du säger. Jag får vara glad över dom som man har. Det är han som går miste om oss. Det kommer en dag då han kommer att komma krypandes!



Love you!

2009-03-19 @ 20:47:33
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0