Det här med att vara en bra tjej

Nu har jag precis ätit en riktigt spansk lunch. Eller spansk och spansk men det är så här tallriksmodellen ser ut i stort sätt. En snitzel och en stor hög med sallad. Inge potatis inge sås. På många resturanger serveras maten så. Iförsig är det väl mest snabba typiska lunch ställen men det är så jag kännetecknar en spansk tallrik iaf.

Sitter och funderar på om jag ska gå ner till stranden dit de andra skulle gå eller om jag ska vara hemma och måla och städa badrummet. Det behövs verkligen! Min lärare frågar oss alltid vad vi gjort på kvällarna efter skolan och hon säger alltid att jag är en sån bra tjej.. Fattar inte vad hon menar riktigt, för att jag mest går hem och fixar och donar och lagar mat hemma eller för att jag inte går ut på veckodagarna? Hmm.. måste nog få ett svar på det här för den där perfekta tjejen är jag då inte, speciellt inte mitt i veckan.. Lat är mitt förnamn och Latare mitt efternamn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var helt värdelöst!! Slutade med att vi stekte dom ändå :D

2009-03-25 @ 20:13:49
Postat av: Ania

Hooola ..

No recibi tu comentario :S es una misteria :P

hihihi.. entonces eres una buen chica :P sabes que no esten acostumbrados con la gente que no salen y ven a clase la proxima dia borrachos :P pero tu vives alli desde hace mucho tiempo.. asi que no necesitas vivir "la vida" cada dia.. porque no estas alli 1 o dos meses :) te entiendo:P tu tienes tu casa alli ;) y los demas son turistas ..:) no es lo mismo:P

hasta mañana:P

2009-03-25 @ 20:53:03
URL: http://adramaqueens.blogg.se/
Postat av: Ania

OHHHH.. mi español esta empeorando cada dia =( buenA chica =) y no estan acostumbrados :S

2009-03-25 @ 20:55:29
URL: http://adramaqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0