Tokiga spanjorer

Ny morgon och solen skiner. Tvätten är igång och så fort den är klar och syster vaknat så rör vi oss ner på stranden.
På marknaden igår hittade Ronja både skor och shorts för en billig peng. Jag kom hem med en himla massa frukt! Haha. Inte det roligaste kanske men så mycket billigare än i vanliga affärer. Marknader är verkligen it här i Spanien. Det kryllar verkligen av tokiga spanjorer som ska komma åt det billigaste billigaste för att kunna göra kap.
Dom blir som helt tokiga när det är någon som skriker ut skor för 2 euro. Och då ska tilläggas att det alltid är marknad (iaf under sommarhalvåret) i Marbella på måndag, alltid är marknad i San Pedro på torsdagar och alltid är marknad i Puerto Banus på lördagar!




Kommentarer
Postat av: Lina

:) Ah det är skit roligt. Ligger och drömmer mig bort varje natt! inflyttning den 27juli om allt går som det ska, så hoppas hoppas! Vad mysigt med marknad.. längtar verkligen utomlands när man ser bilderna!! Kram

2009-06-23 @ 18:07:15
URL: http://llina.webblogg.se/
Postat av: Erica

Jag vet redan vad det är för fel :) Men inget jag vill skriva ibloggen :)

2009-06-23 @ 20:08:55
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Lova

Jag vill gå på marknad när jag kommer ner! :) Men du förstörde ju min "jag låtsas fylla 22 för att jag har ångest över det-lögn.." :D

2009-06-23 @ 21:29:26
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0