Förmodligen en ny dag med 32 grader

Det gick jättebra på nya jobbet igår! Man är ju alltid lite små nervös och tar inte för sig allt för mycket när man ska göra en sak för första gången. Och även om jag gjort cafe miljontals gånger tyckte jag Linda kunde göra en sådan ;) haha! Det var lugnt igår vilket var jätteskönt, då kommer man in i det lite lättare också.
Däremot lyckades jag tar brickan med vinglas och skål med bara en hand, stolt tjej ;)
Hotellet är jättefint och dom som jobbar där är supertrevliga dom med!  Så det är kul! Folk kommer in hela tiden och vill titta.

Idag är jag hel ledig, första dagen på en vecka så idag ska jag ta mitt pick och pack och gå till stranden med Sandra och bättra på brännan! Det är på tiden!
Ikväll ska jag försöka laga en underbar middag till min älskling!


Dags för påbättring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0