Sommartider hej hej

Med sommaren blir också mitt hår mycket ljusare och det är så skönt att inte behöva tänka på att behöva färga nån utväxt och hej å hå. Solen sköter det alldeles utmärkt själv. Jag har inte rört mitt hår på över 2 år och det känns riktigt skönt. Däremot borde jag bli duktigare på att klippa det haha!

Solen visar sig varje dag så det blir inte mycket annat än stranden för oss, några parti yatzy, bad i havet och goda luncher. Däremot känns det som att jag nått en gräns på att inte kunna bli brunare?
Igår hämtade älskling upp mig efter jobbet så då köpte vi med oss sushi hem också. Underbart!




Kommentarer
Postat av: Johanna

tack:) Oh va jag vill komma till dig nu, regnet öser ner och storm på ingång:(

Jävla sverige sommar!

2009-07-09 @ 11:50:27
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Lova

Snygging bilder!! :D

2009-07-10 @ 21:20:37
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0