Tips på ideer

Det var länge sen jag höll på att fixa här hemma! Självklart är somrarna bättre att fixa på då det är mycket varmare och då man inte behöver frysa så hemskt när man är inomhus.
Alla rum är färdigmålade iaf, förutom sovrum och kök där jag måste göra om två väggar, men det sker när det slutat regna här nere och man kan vädra ordentligt.
Förvaring är nånting jag vill ha. I hyllan som jag visade igår vill jag ta bort böckerna på nederdelen, få in några av dom på kontoret och få in korgar och skoförvaring i hyllan så man kan ha sådant i hallen. Lätt med skor där också om man bara vill springa in och ut. Jag skulle också vilja ha två korgar till våran tv bänk så man kan gömma alla ps3 prylar samt ha spel och filmer i en korg. Sådant kan man lika gärna gömma då det inte är så snyggt!

Nu vill jag ha mer ideer på tips och förvaring. Pyssel och Inredning i allmänhet också. Ge mig tips på allt, kök, matsal, sovrum, gästrum, kontor, badrum, hall.. Ja allt :) Alla tips och ideer är välkomna!

 
Bilder från ikea.se

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va lustigt, jag va och köpte korgar igår!:D

Haha tanten är en aningen senil:D

2009-01-15 @ 13:54:45
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: anna

Ja! måste fasen lära mig det :D

2009-01-15 @ 13:55:05
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0