The City

Det har vart en rätt effektiv dag trots allt. Tvättande och handling till lilla kiddien som Erica säger :)
Har planer på att måla om våran byrå idag men jag fick stränga order om att man inte ska måla med vägg färg på trägrejer. Å andra sidan känner jag inte riktigt för att gå ner på stan för att köpa färg för att sedan gå upp och hem med färgen i mina bara händer. Färg är ju inte direkt lätt!
Jag ska testa med färgen vi har hemma helt enkelt.
Har precis kollat klart på ett avsnitt av The City. Det är inte så konstigt att tjejer är som dom är nära killarna är ute med bara boysen! Man får det svart på vitt på tv om vad som egentligen KAN försigå.
Tur att jag gått över till mitt positiva tänkande annars hade inte min karl fått det lätt ;) haha!


Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Ja stackarn!! Han får bli bästis med Mio då...Mio får stå ut med lillskiten..:)

2009-01-21 @ 19:04:30
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0