Spontana kvällar

Igår var en riktig seg dag.. Sov alldeles för länge och sedan orkade jag inte alls göra mycket, förutom att handla. Men är det lördag så är det. Imorn börjar mitt nya liv haha!
Lotta spontan kom förbi igår med Beck, popcorn och Cola. Spontana grejer är nog dom bästa! Sen kom också Kristin förbi med gubbröra och jag tog fram Serranoskinka så satt vi och mös alla tre under varsin filt och kollade på Beck. Äkta Svensk hemmakväll :) Svinkallt var det dock! Dumt av oss att äta kalla grejer när det finns varma :)

Idag ska jag kolla på mina workout videor som jag laddade ner i veckan! Jag gjorde en sådan tidigare och det ger verkligen bra resultat. Superbra träning för den som vet att den inte kan gå ut och springa eller gå till ett gym. Sen ska jag få karlns skjortor strykna så han har några till jobbveckan imorn och sen laga nån god mat :)
Ikväll kommer han hem! Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0