Hemmafru

Idag är det verkligen inga Spanien grader ute. Solen skiner för fullt med de kalla vindarna tar över värmen. Burr! Jag ska väl inte klaga, Ni hemma i Sverige har nog 20 grader mindre än oss va?

Ska göra mig iordning nu och möta upp Kristin för en fika. Var evighetern sedan vi sist sågs så det ska bli skojigt. Stackarn har urinvägsinfektion annars hade våra promenader börjat idag. Det får börja imorn istället! Minst en promenad om dagen är sagt! Under veckodagarna iaf.
Sen ska jag byta en skjorta till karln min som var för stor som han fick av min familj i julklapp. Lite mat ska handlas och en god middag står också på schemat.
Jag vill göra allt för min sambo nu när han både jobbar och pluggar och jag inte gör nånting alls. Så huset och handlingen är numera mina grejer. Tak och kök ska målas, goda middagar ska lagas, skjorter ska tvättas och strykas och huset ska vara kliniskt rent ;) Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Veronica

åh tack älskling, när är det dags för sverige?

2009-01-07 @ 13:39:54
URL: http://humlisen.com
Postat av: Marie

du får jättegärna komma hem till mig oxå och städa o laga mat =) hihi hoppas du haft en bra jul/nyår! KRAm

2009-01-07 @ 21:39:11
URL: http://psycosia.blogg.se/
Postat av: Kristin

faan va duktiga vi var med promenaderna du. haha vi för börja på måndag;)

2009-01-11 @ 15:52:08
URL: http://kristinimarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0