En vanlig fredag

Fiskpinnar och majonäs, det är vad min middag består av idag ;) Inte lika glamouröst som pannkakorna igår hehe. Men vad gör man inte när man inte har nån mat i kylen och karln inte ska äta hemma. Nånting måste ju i magen! Vi har bara myst supermycket idag, både framför film i soffan och med skön massage i sängen!
Han är verkligen den bästa som finns!

Ikväll blir det fortsatt mys framför soffan. Jag och Pimpan och en bra film! Imorn ska älsklingen och jag äta sushi och dricka vin :) så man får se fram emot imorn!
Kollade precis in på tv4:as hemsida. Har man inte kanalen får man använda sig av internet istället. Måste ju följa med i Lets dance snacket. Än så länge går det väl ok för alla. Magnus tycker jag är så häftig när han dansar, han är så stor haha! Nått somär lite trist när man är utanför Sveriges gränser är att man inte kan kolla på alla klipp på tv4 och kanal5:s hemsidor. Alla klipp är inte tillgängliga för datorer utanför Sveriges gränser. Så trist, jag som ville se Viktoria Silverstedt också!


Kommentarer
Postat av: anna

Skönt! :)

Både mys med dig och utgång, vilken lycka, hehe.

Jag har kollat lite på min älsklings match sen har jag varit hemma hos mamma och pappa. kollat på lets dance. :)

2009-01-23 @ 21:55:50
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0