Spanska mañana systemet

Oj vad jag har smällt i mig godheter idag! Våran ena lärare, Maria Jose..  (Visst har dom konstiga namn här, både kill och tjej namn för båda personerna) fyllde år så hon hade mig sig en liten kaka. Urgod med choklad så jag kunde inte låta bli!
Jag sitter och väntar på att den där gubben ska komma så han kan fixa våran vattengrej så det slutar droppa om det. De ringde igår och sa att dom skulle komma vid 11. Vem är hemma dåegentligen? Så karln sa att det inte gick och att dom fick komma efter två. "Vi ringer imorn" säger dom. Har dom ringt? FJÅN!
Jag är INTE förvånad!

Kommentarer
Postat av: stina

nej precis:P



göra nå skoj idag?

2009-02-18 @ 15:05:23
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0