Lite allmänbildning

Idag är en dag, förmodligen som alla andra, men som jag verkligen skulle vilja vinna nån miljon på lotto! Ett nytt hus skulle också vara perfekt! Vi är såklart jätte tacksamma för det här huset som vi bor i men det börjar ha gjort sitt. Åldern kommer ikapp liksom! Och med tanke på hur mycket fukt Marbella har både vintrar och sommrar och hur mycket regn det egentligen är (inte mycket egentligen) och husen inte är byggda för nån regn alls, enbart sol.. så är ett års tid som 20 år. Känns det som iaf. Ihelgen var både Zacarias och jag tokiga över saker och ting. Men men.. vad göra. Linda behöver ett jobb och en massa pengar och sen kan hon börja bygga.

Ett konstanterande: Det är synd att spanska hus inte är som svenska!

Ne nu ska jag äta upp min couscous. Till alla ovetande själar där ute (likaså jag), det är en rätt från nordafrika!


Kommentarer
Postat av: Lova

Hahaha! Jag har alltid undrat över det där med couscous.. :D Du kanske borde fortsätta med dagens allmänbildning så vi blir lite klokare :d

Hur e kaggen?



Kraam!

2009-02-16 @ 16:57:47
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0