I brist på annat

Eftersom att jag hatar att vänta på saker och ting så har jag nu suttit och funderat på vad jag kan göra. Blir nog en dusch och läxläsning på en timme.. Kul va? ;D

Ska göra den här listan också som jag hittade för att sysselsätta mig med något. Alla ord ska börja på första bokstaven i ditt namn och du får inte använda ditt namn mer än en gång.

1. Vad heter du: Linda
2. Ett ord på 4 bokstäver: Läsa
3. Flicknamn: Lucia
4. Pojknamn: Leo

5. Yrke: Lärare

6. Färg: Lila

7. Klädesplagg: Lingerie

8. Mat: Laxsoppa

9. Sak i badrummet: Linser

10. Plats/stad: Los Angeles

11. Orsak att vara sen: Ledsen att jag är sen, katten ville inte gå ut

12. Något man skriker: Larva dig inte!

13. Film: Lilla Sjöjungfrun

14. Något man dricker: Lingondricka på IKEA

15. Band: Lili & Susie

16. Djur: Larv

17. Gatunamn: Lilla Bro gatan

18. Bil: Lexus

19. Sång: Let it be

20. Aktivitet med mer än 1 deltagare: Läxförhör


Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-02-25 @ 17:20:07
URL: http://deede
Postat av: Johanna

Blogg.se är bra kul ibland..suck.

Jag är super duktig, ska måla motiv eller skriva på den också! Pappas fotspår, men han kan ju inte låta mig göra själv:D suck!

2009-02-25 @ 17:21:10
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0