Estoy en Granada

Nu har jag antligen slagit mig till ro hemma hos Zacarias syster i Granada! 2h 45min bussresa gjorde sitt kan jag lova. Busstolssmak i baken, en twix, cola och en liten chips pase senare sa var man ratt trott pa bussen.

Snart kommer nog alsklingen hit ocksa och spanskan rullar pa som bara den! Tva datanordar sitter det har for tillfallet! Karln ska inte se sin flickvan och syster nu haha! Ikvall blir det middag ute och firande av systern. Far hoppas att hon gillar sjalen :) Trevlig fredagskvall!


Kommentarer
Postat av: Erica

Hihi, joda, det bruka faktiskt hända att jag bakar, dock hemma hos mamma och det är inget jag tycker är speciellt intressant därför skiter jag i att skriva det i bloggen :D

2009-02-27 @ 22:03:04
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

ja det är ju det som är fördelen med utomlands, där finns affärer som inte finns här hemma, lite roligare att shoppa då :)

2009-02-28 @ 12:57:00
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0