Borta bra..

Borta bra men hemma bäst! Och det är verkligen så! Vi kom hem för en timme två sedan och nått vi gjorde på engång var att slå oss ner i soffan och bara andas ut!
Igår kväll gick vi ut och åt sushi tillsammans med hans syster och firade henne.. Sedan la vi oss i sängen och skulle kolla på film när hon skulle ut men vi orkade med 5 sekunder sen somnade vi båda! Hon bor mitt i stan i Granada och har tusentals barer och kebabplace utanför henne så ända fram till 08.30 imorse hörde vi ljud från fulla människor!! Tack och lov att man inte bor sådär!

Imorse ringde klockan runt 08.30 men det tog ett tag att komma upp från den varma sängen. Älsklingen hade tävling så det var bara att ta sig upp. Efter 5 timmar ute i kall luft och regn i luften höll jag på att frysa fötterna av mig! Marbella är så mycket varmare på vintern även fast det bara är 2 timmar bort med bil. Hejudamig! Tre pokaler tog karln med sig hem iaf :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiiiiieeeeeehoooo! Ja vill komma ner å köra hans!!! :D

2009-02-28 @ 21:05:52
Postat av: Lova

Hahahaah! Fyllot mår prima ballerina! :D

2009-03-01 @ 11:42:37
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja precis, det är ju en del av det roliga när man åker utomlands, man kan köpa saker som ingen annan här hemma har :)

2009-03-01 @ 11:42:46
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0