Att lära sig

Jag har tyckt synd om mig själv hela dagen idag när jag sätt mitt brännmärke i handen! Jag måste verkligen lära mig att vara mer försiktig! :) Skolan gick fort som vanligt! Satte mig med läxorna direkt när jag kom hem ute i solen och smart var det för nu har dom gått i moln och jag har stängt in mig här inne!
Ska försöka sätta en tid varje dag att jag inte får sätta på datorn förrns klockan är 15. Då slutar jag skolan 13.30 och ska äta lunch och göra läxorna ute i solen först. Superbra och smart för då pluggar jag och får läxorna gjorda på engång!
Jag tror jag har dataproblem haha!

Kommentarer
Postat av: kate

Allt bra med dig idag?

Kram / Kate.

2009-02-24 @ 22:38:24
URL: http://kat3.blogg.se/
Postat av: Lova

Hahahaha, datorproblem har vi alla! :D Idag ska jag göra samma sak, fast jag ska sortera en meters hög med papper som in i pärmar :D Har tänkt göra det länge så mellan 13.00 och 15.00, så då sitter jag ute på balkongen i snön och gör det! :D



Kraaam!

2009-02-25 @ 07:43:04
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0