Massor med snö i Spanien

Mamma hörde av sig från Luleå idag för att hon var där på jobb. -17 grader hade dom! Och jag som klagar på att det är kallt här! Vi har just nu 10 grader och det är så kallt så man vet inte var man ska ta vägen! Som jag har berättat tidigare så är spanien inte alls byggt för kyla. Fönstrerna känns mer eller mindre ihåliga och jag halkade tom till idag på gatan, med mina sneakers för att det hade regnat.

Just nu snöar det mer eller mindre i halva Spanien och på ett ställe i norr hade dom över en halv meter snö. Förmodligen mycket värre än många ställen i Sverige? Jag riktigt ryser när jag ser alla journalister på tvn med full mudering och mössa och vantar! Brr.


Sierra Nevada förra året, 2 timmar från Marbella.

Kommentarer
Postat av: erica

idag var det -8 grader när jag åkte till jobbet. me so cold! tycker också att tomejäveln kunde sänka biljettpriser, då skulle han glädja så många fler än genom att bara åka runt och snylta gröt..

inge husbygge & inte bosätta oss i thailand, i'll tell you on monday :)

2009-12-17 @ 07:42:50
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du ska va glad att du är i spanien idag, det blåser storm och är massa minus!!! BURR!

2009-12-17 @ 10:08:27
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Jultomten

Vad önskar du dig i julklapp Linda?

2009-12-17 @ 10:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0