Inget varmvatten, ingen varning!

Vad trött man blir när sambon kommer in i sovrummet och berättar att vattnet är avstängt! Och man inte fått något brev alls om att det ska vara det! Speciellt också just den dagen du verkligen behöver tvätta håret eftersom att du ska gå och jobba.
Så nu har jag precis värmt det lilla vattnet jag fick tag på, hängt över badrumskanten och sätt allmänt fånig ut! Men nyduschad är jag iaf och det är huvudsaken!
Dessutom fortsätter dagiset i Gävle maila mig så nu mailade jag tillbaka att dom hade fel adress! ;D
Idag blir det jobb 11-19.

Kommentarer
Postat av: Lova

Haha, har du blivit mamma på distans.. :D



Det va nån som sa att han eller hon kunde spanska och sen kom vi in på ämnet spanien.. :)



Va jobbigt med vattnet! men du slapp i alla fall märka det när du stod i duschen :)

2009-12-10 @ 14:23:32
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Lova

Håret glömde jag berätta om :) Jag svängde till luggen och den främre delen av håret med plattången bara.. :)

2009-12-10 @ 14:25:29
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0