Sommaren är bäst

Sovit som en stock har jag gjort och kan inte ens minnas hur fort det måste ha tagit att somna! Därmot är det bästa på mornarna, när vi bara ligger och myser med varandra innan karl måste upp!
Jag ser inte fram emot vintern då det kommer bli (skit) kallt igen inomhus och man måste sova som två pusselbitar. Inte mig emot, nu kan man inte sova för nära för att det blir för varmt, men när man måste ta på sig tusentals kläder för att det är kallt i sängen då är det inte kul!
Att duscha ska vi inte ens prata om, det är det värsta som finns under vintermånaderna. Tack och lov att somrarna här nere är så långa som dom är!

Nu frukost!



Sommar i Sverige

Kommentarer
Postat av: Lova

Blir det så jäkla kallt alltså? Därför du alltid sitter med duntäcket i soffan under den tiden då :) Jag kan också krypa in i Rickards famn när ja fryser men det är mycket mysigare om det är för att man verkligen vill och inte måste för att inte frysa ihjäl.. :D

2009-08-26 @ 20:23:13
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Erica

Haha men eller hur! :D Fyfan vad jag skratta. "Jahapp" tänkte jag. Vi får väl ta med oss en gran när vi åker och hälsar på :P

2009-08-27 @ 10:13:03
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0