Puh

Oj, vaknade upp nu efter en liten tupplur. Blev en riktigt busy morron jämfört med vad jag är vad med.
Lyckades ta mig till läkarn med taxi, byta kö 3 gånger eftersom att jag engång skulle byta i registret om att jag vill ha en läkare i Marbella. Sen var det bara att vänta vid urgencias. Och eftersom att det satt så många där trodde jag att det skulle ta ett tag. Jag var den först som fick gå in, haha undra om dom andra blev snopna.

Dom sa ingenting om tån, förmodligen för att man inte kan göra nått. Men helsike vad ont det gjorde när hon började trycka ut blodet. Satan igatan! Tacka för sig med ett papper, vidare till jobb, få reda på försäkringasbolag och vidare till dom, fram med ett nytt papper och tillbaka till jobbet.
Sen kunde jag äntligen ta en taxi tillbaka!

Nu har jag alla papper som behövs så nu behöver jag bara skicka ett vidare till ett annat ställe så dom vet att jag är sjukskriven och behöver pengar. PUST! Kryckor har jag fått hem också!
Det har gått undan men jäklar vilket fram och tillbaka!

NU LOST!


Kommentarer
Postat av: Lova

Fyyyyy va hemskt för dig å se när dom trycker ut blodet!! men det "lättar nog på trycket".. :)



Jag vill äta kräftor NU men han kommer ju aldrig hem!!



Jag tänkte kanske svänga förbi Norrtälje nån dag när du är hemma om du har lust och tid att ses en snabbis? Tänkte ta Johanna i samma sväng :)

2009-08-07 @ 18:31:23
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0