Omgjort

Solen skiner idag igen och sommaren är inte slut på långa vägar här i Spanien. Däremot vill jag gå in i september nu så att alla turisterna långsamt börjar dra sig hemåt. Man tröttnar alltid lite extra på dom i augusti haha!

Vaknade av ett ryck inatt och trodde att vi hade inbrott! Ett glas pajades och feg som jag är sa jag åt Zacarias minst tre gånger att ett glas hade gått sönder. Som tur var, var det bara Pimpan som hade hoppat in genom köksfönstret och slagit omkull ett vinglas.
Snart är det dags för lunch och ikväll är det jobb som gäller. Hmm.

Kommentarer
Postat av: Lova

Nu har du svaret på min blogg va ja gjorde där :D

2009-08-25 @ 14:43:56
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0