Helvetessmärta

Jag har så ont i min tå så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Soptunnan på jobbet föll ner på min fot idag och självklart satte den den hårda kanten precis på min tå och fot för att sedan snabbt övergå till en svart färg, sedan blå och sedan grön.
Det gjorde så jäkla ont när det hände men jag försöka knippa igen med tanke på gästerna på hotellet.
Dum som jag var fortsatte jag att jobba, gick haltandes och fick lite kvedningar titt som tätt.
När jag kom hem hade jag så jäkla ont så jag inte visste vart jag skulle ta vägen, sen lugna det sig lite.

Tror ni jag kan sova?! Absolut inte. Nu värker det på riktigt bra! Det går verkligen inte att förklara värken! AJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0