Chambao

Det blir konsert ikväll! Jag tänker inte ligga ensam hemma en kväll till. Dessutom känns det lite bättre idag så finns det sittplatser så ska det nog inte vara några problem. Konserten är på en tjurfäktningsarena så det känns som att det måste gå att sitta. Jag tar med mig kryckorna också om det behövs.

Det är lite kul det här med musik. Jag har alltid vart en riktig radiotjej som lyssnat på allt som gått på radio. I Sverige har vi MTV så man missade inte en endaste låt. Här i Spanien hänger jag med så gott det går på krogarna men oftast får jag höra av mina syskon att jag är lite efter haha. Dessutom har jag lärt mig lyssna på en helt ny musik tack vare min sambo.

Konserten ikväll är riktig spansk musik, med lite flamenco i sig i vissa låter. Chambao helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, så fort jag köper mig en dator ska jag börja lägga upp bilder :P Jag har bara 5st ;P o fler blir det

2009-08-08 @ 17:00:14
URL: http://stekarsenan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0