Saknad

Solen har verkligen visat sin starka sida idag, riktigt skönt! La mig och solade lite innan jag började plugga men jag blir ju så rastlös. Måste komma ihåg att ta med mig ipoden ut nästa gång.
Kvällen har vart lugn och skön. Karln drog iväg och grillade med sina kompisar och jag har hjälpt min systeryster med sin blogg :) Preliminär utseende kanske man ska kalla det men jag gillart, hon vill nog ha sina andra bilder hehe.

Längtar så mycket tills jag är hemma igen! Få krama mina syskon, min familj, min katt! Äta massa lösviktsgodis och bara njuta hemma hos mamma. Har som sagt inte vart hemma sen i augusti och såhär lång tid får det aldrig ta igen!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Härligt med spanien och Marbella.Ska själv till Puerto Banus i sommar.Ha dt fint=)//Charlotta

2009-04-22 @ 10:57:40
URL: http://charlottaz.blogg.se/dolce
Postat av: Sandra

Hej igen. Vet inte om det blev rätt adress. Min msn är mrs[email protected] jag skrev det men vet inte om undestrecklet för bort. Det är alltså [email protected] För jag har inte blivit tillagd....

Kram

2009-04-22 @ 11:09:33
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lovely! Och jag kommer till dig då:)

2009-04-22 @ 15:25:51
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: ronjjaa

hörru, kan du fixa min blogg nu :) jag tänkte fixa den, men det vart bara fult, haha. så kan du fixa den nu :O jag vill ha det temat som du fixade sist igår fast i grått ? ;o för om du kollar bilderna som jag har laddat upp i " bildarivet" så finns det en grå bild nu :D den vill jag ha. puss

2009-04-22 @ 17:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0