Utbildad spanjorska

Det är precis vad jag är nu, tre månader spanska och jag fick betyget 9/10 i allt som hör talet till, likamed excelente! Så jag är mer än nöjd med mina spanska kunskaper.

Vi gick ut och åt mexikansk Zacarias och jag igår kväll. Lite guacamole, massa mexikanska rätter,samt margaritas och coronitas till dricka! Jag har en sådan underbar pojkvän så det inte är klokt! Han är verkligen bäst. Hoppas du vet det älskling!
Imorse åkte han till Berlin för att träffa lite svenska kompisar så nu är Pimpan och jag själva ihelgen. Vi hinner förhoppningsvis att ses en timme på flygplatsen på söndag innan jag åker med planet till Sverige! Hoppas du får kul min underbara! :)

Har vart och träffat en svensk tjej idag som heter Sandra. Riktigt trevlig tjej och det var så kul att vi funkade likadant när det gällde att ringa och höra av sig till olika ställen. Internet är våran bästa vän ;) haha! Hoppas vi ses snart igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Absolut!! Jag är ledig imorrn, så vad säger du, ska vi dra till stranden?? Jag e på, om det e fint väder, vilket det borde vara. Hörs imorrn, ringer dej inte, utan vi pratar på msn ist ;) haha.

Kram kram

2009-04-30 @ 23:55:50
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Johanna

GRATTIS donnan! Så duktig du vart, hör gärna av dig när du kommer hem, mamma din har mitt nummer.

KRAM

2009-05-01 @ 11:51:24
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Lova

Grattis stumpan!!! :) Ja, du är himla bra på att fota så du ska få hjälpa mig när jag kommer ner.. :D Längtar så! då kan vi ta igen lite sis-time också :)

2009-05-01 @ 14:45:27
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0