Sverige snart

Nu är jag ett steg närmare på min sverigeresa som jag vill göra. Eller låt mig säga såhär, jag har min resa till Sthlm, nu måste jag bara boka resa tillbaka till Malaga så jag är här när far min kommer.

Lite trist dock att jag åker den dagen Zacarias kommer hem från en weekend i Berlin men vi får försöka pussas på flygplatsen för vi har nog iaf 45min där :) Sen skulle jag ändå ha åkt tidigare när han vart borta om jag kunde så jag får vara glad om jag hinner krama honom en liten stund emellan våra plan :)

Jag har inte vart hemma sen i augusti så jag längtar verkligen att få komma hem en sväng! Träffa min familj, min katt och mina vänner. Äta lite av mammas mat och känna lite sverigeluft för sen får jag ha en underbar sommar i Spanien med min underbara pojkvän innan vi åker till Sverige i augusti på bröllop.

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

weej, när kommer du?? :)

2009-04-14 @ 19:23:30
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag längtar tills ni kommer hem:) Jag ska nog se filmen idag, kära nån, om du gråter, då gråter jag garanterat också!

2009-04-15 @ 12:11:22
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0