Here we go

Det blev lite knas med väckningen imorse då både Zacarias och jag föredrar min mobils alarm. Och i vanliga fall går vi upp samtidigt men på fredagar börjar han tidigare så jag vaknade vid 11 och hade försovit mig rejält. Så istället för att vara i skolan i typ en timme bestämde jag mig för att ha en städdag här hemma så nu är badrummet, vardagsrum, hall och sovrum rent. Dammsugit och torkat! Det är inte dåligt vilken energi man kan få ibland! Skönt att ha en rent hem nu när det är helg!

Nu ska jag ta en dusch och sen ta tag i disken och köket och sen kommer älsklingen hem vid 15 och då blir det lunch!


Kommentarer
Postat av: evelina

hej linda. vill bara säga att jag tycker jätte mycket om din blogg och har följt den slaviskt sen i julas. jag ska själv flytta ner till spanien och malaga i augusti för att plugga spanska. jag längtar nått oerhört på att få komma iväg och när jag läser din blogg stillas min abstinens lite :P har fått många tips om vad man ska se och vart jag ska åka när jag bor därnere. så, keep up the good work :) //evelina

2009-04-17 @ 14:28:45
Postat av: Linda

Hej Evelina!



Vad kul att du gillar den :) Jag är lite dålig på att uppdatera ibland men jag försöker göra mitt bästa iaf hehe.

Vad roligt att du ska komma ner hit och plugga spanska. Malaga är jätte fint! Och det har perfekt läge också för att åka överallt så som Sevilla, Granada, Tarifa, Marbella, Afrika m.m :)



Hur länge blir du i Malaga? :)

Tack så mycket :)

2009-04-17 @ 15:01:43
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Alexandra!

ja det var skitkul! :) Man blir som barn på nytt av sånt där, underbart! :)

2009-04-17 @ 18:48:37
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0