Filmfestival

Provet gick väl sådär. Ni fu ni fa som vi säger på spanska. Får se imorn helt enkelt. När man ska börja gissa och dra streck på vad vissa ord har för synonym så känns det inte sådär jätte spännande och seriöst längre men förhoppningsvis har jag koll på hur man pratar. Det känns som det iaf, oavsätt vad provet säger så vet jag vad jag kan.

Ligger ute på altanen nu och solar. Orkar inte röra mig ner till stranden så det är perfekt här! Det är så himla bra väder idag så jag gick tom med klänning till skolan. Kände mig lite som en turist när man kollade på spanjorerna men så får det vara haha!
Just nu pågår också en filmfestival i Malaga så får se om vi åker dit ikväll kanske. Filmen började rätt konstig tid.


Kommentarer
Postat av: Lova

Va kul med filmfestival :)

2009-04-23 @ 17:31:29
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag har dom på datacamen:) Ramarna liksom bara ligger som klara där:)

2009-04-23 @ 19:57:35
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0