April April..

..Din dumma sill. visst går den så?
Har ni blivit lurade idag? Jag läste aftonbladet alldeles försent för att gå på alla saker som stod skrivna på deras sida eftersom att dom gick ut med vad som var skämt.
Här i Spanien så är det ingen skämt dag. Jag frågade precis Zacarias och det är tydligen någon annan dag som man luras på men ingen av oss kan komma på vilken. Vilken koll vi har va ;)

När jag var liten minns jag en sak jag gick på.. Det var helg och jag och min syster hade pappahelg. Jag satt ensam i vardagsrummet och rätt som det är kommer det upp massa rutor på tvn som man ska trycka på för att någonting ska hända (minns inte vad), självklart går jag fram till tvn och pekar på en utav rutorna och efter ett tag blir tvn helt svart. Senare kommer det upp att det var ett aprilskämt samtidigt som jag höll på att pinka i brallan eftersom att jag trodde att jag hade pajat tvn. Herregud så lätt lurad man kan vara!


Kommentarer
Postat av: jempan

åhhh jag tror att jag kan ha varit med om samma sak? har ett svagt minne av detta. Och jag vill minnas att det kan ha varit på det här programmet 100kilo godis!?

2009-04-02 @ 09:29:22
Postat av: Linda

Haha det kan säkert stämma Jenny! :D Jag minns bara att jag var livrädd för att jag trodde att jag förstört tvn :)



Hur är det med dig och magen?

2009-04-02 @ 15:08:55
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0