Vi två fixar det alltid

Igår blev en riktig fixardag! Vi hade planer på att åka till Tarifa men när de redan blåste massor här kunde vi bara tänka oss hur det skulle bli där borta. Det blåser ALLTID i Tarifa. Vi fixade och donade här hemma istället och det blev så fint. Vi är så duktiga när vi väl sätter igång. En 22 åring och en 28 åring i ett hus tillsammans som måste ta hand om allt som hör till. Och vi klarar det alltid! Häcken ska klippas, gräset ska klippas, ogräs ska bort, uppfarten ska fixas iordning, citron träd ska klippas, andra träd ska huggas bort, taket ska målas, väggar ska målas. Jag kan fortsätta en evighet till men orkar inte ens försöka komma på allt vi gjort med det här huset tillsammans.
Senare till kvällen åt vi Entraña, klyftpotatis och Limesås till. Hur gott som helst. Ni som inte testat Entraña ännu och är köttälskare måste bara göra det. Sedan blev det mys i soffan med Sex and the City the movie och de var så kul att se Zacarias skratta så mycket. Jag är så lycklig med honom!

Kommentarer
Postat av: Lova

Jag är så glad för din skull att du är så lycklig med mannen din =) Kraam

2008-09-15 @ 23:25:20
URL: http://eleonorbjernegard.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-15 @ 23:28:47
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0