Stressad dag

Äntligen lite lugn och ro! Det har ösregnat hela natten och morgonen så självklart hade jag och karln min projekt torka bort vatten vid 8 imorse. 9.30 kom telefonsnubben och skulle kolla sprakningarna i tvn. Självklart stannade han så länge så jag bara hann tvätta kroppen och inte håret vilket jag hade velat. Upp i toffs med ruffsigt hår och rusa iväg till jobbet. Lugnt trodde jag. ICKE! Två STORA kunder (alltså mycket pengar = mycket kläder) Vid tre blev det lugnt och jag kunde gå hem. Nu ska jag äta min goda risotto till lunch och bara sitta ner och vila. Måste ju tillbaka sen vid 5.

Nu skiner solen igen men jag vill ha höst!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! Kändes skönt å få spy lite galla:)

2008-09-23 @ 16:18:37
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Erica

ah jag vet.. orkade inte ändra det på mobilen :) men nu har jag gjort det!

2008-09-23 @ 16:42:40
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0