Some news

Man är ju lite seg idag! Men har man inte träffat sin kära vän på evigheter så får man faktiskt vara det. Hade kanon trevligt igår. Önska Kristin kunde vakna nu så vi kan ta en frukost/lunch/fika tillsammans innan hon börjar jobba.

Snackade precis med min halvsyrra via msn.. hur smart som helst ju. Man ringer upp varandra och pratar genom mickarna, de måste jag testa oftare så man får höra personen istället för att bara skriva.

En annan rolig nyhet är att mitt gamla jobb ringde idag, dom vill ha mig tillbaka den här veckan och förmodligen i fortsättningen också. Jag sa att jag skulle plugga så får prata med chefen om tider och sånt senare. Har bestämt iaf att jag ska ha helger fria så jag kan ägna bara skolarbete då. Ska dit på måndag så får se vad som händer. Nya vinter kollektionen hade kommit så det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va det mupp chefen som ringt?

vilket fall, bra med cash;)

2008-09-06 @ 15:30:51
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hade oxa sjukr kul gumman!!! :) e sa glad att ajg har dig!! Pussas

2008-09-15 @ 15:33:56
URL: http://kristinimarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0