Lite saknad sådär


(Mammas man, Mami och Syster Novali. Stoppa in chokladen i munnen då snyggve ;))


Jag verkligen saknar min karl just nu. Åh baske mig, kan du komma hem eller! Vi har iaf bestämt att vi ska ha en riktig myshelg nästa helg och åka iväg till Tarifa och ligga på våran strand som vi hittade och bara njuta av varandra.
Ikväll blir det riktig "dagen-efter" kväll med pizza och cola framför nån film (Som jag redan sätt, muppdata). Jag riktigt längtar att få sätta in pizzan i ugnen, är man störd då eller? Haha.

Nån annan jag saknar är min mamma och min underbara familj. Vi var på bio när jag var i Sverige och såg Mamma mia. Så otroligt bra film och så trevligt vi hade. Mina vänner saknar jag också.
Som sagt, jag har en riktig saknar dag idag men det behövs lite då och då för då vet man vilken tur man haft att få ha dessa människor i ens liv, även om de är en bit ifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0