Köket snart om målat

Det är inte alltid roligt att vara ledig om dagarna. Jag har en tendens att bli riktigt utråkad efter ett tag. Och självklart blev jag det idag men hade den briljanta iden att jag skulle börja måla om i köket. Sagt och gjort. Snart är det heeeelt vitt. Den hemska färgen som vi hade innan ska veck! Taket som är lite jobbigt dock men det får jag göra ordentligt en annan dag. Bilder kommer när allt är klart, det lovar jag!
Nu är jag hungrig men karln lär knappast komma hem innan klockan 22. Typiskt!

Kommentarer
Postat av: malin

haha, har du börjat med köket?! Ja det behövdes ju verkligen måste jag ju säga. Får jag se resultatet snart? Hur går det med enforex förresten?

2008-09-04 @ 10:34:14
URL: http://svmalin.blogg.se/
Postat av: malin

jag hade pengar att betala skolan med men sökte ändå bidraget som du har rätt till! Ligger ju på nästan 1000SEK i månaden så blir ju alltid något!

Du kan ju inte skriva nu att jag ska komma ner och hälsa på dummer=) Det var ju denna veckan som jag har semester sen börjar jag ju jobba igen så då blir det svårt! Men eftersom jag inte jobbar helgen nu i höst så tror jag att jag kommer över en helg faktiskt=)

2008-09-04 @ 10:46:22
URL: http://svmalin.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha men du får ju smyga! :D När du hör att någon är vid dörren så får du gå ner på alla fyra och krypa fram och smyga tills du ser vem det är :P

2008-09-04 @ 16:25:16
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0