Dumma lastbil

Jag är så seg i huvudet! En lastbil har hållt på att pipa heela morgonen och självklart kan jag inte sova då och tror istället att det är hjärnan eller hjärtat som leker ett spratt med mig!
Snart är det helg igen, då får man förhoppningsvis sova ut lite. Jag har å andra sidan tusen saker att göra den här helgen. Städa hela huset, måla klart köket, gå till skolan och fylla i papper direkt efter jobb på fredag, saker att fixa i trädgårn, tvätta, epilera benen och massor där till. Underbara helg!
Ne men jag föredrar faktiskt att vara ledig helger än någon dag mitt i veckan.

Förlåt för dålig uppdatering, jag har lite bloggtorka faktiskt!

Kommentarer
Postat av: malin

jag är typ sjuk. Det är inte alls kul=/..särskilt inte eftersom jag måste gå och jobba ändå nu!..Vilken härlig helg du har framför dig? =) typ så ser min med ut iofs... SNART ska du få ditt paket, lovar! skäms ju varje gång jag går förbi barbordet och ser det ligga där redo...=/...

2008-09-18 @ 11:26:56
URL: http://svmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0