Äntligen helg

Jag och Pimpan har tjejkväll ikväll. Karln är ute och äter med sina vänner och jag har precis fixat pizza och ska glo på en film. Min dator är lite pajko så jag kan inte kolla på den så jag har två filmer att välja mellan. KUL! "James Bond" och "What a girl wants", det blir självklart tjejfilmen. Är nog tredje eller fjärde gången jag ser den nu haha. Men den är helt ok. Sist jag såg den var första gången under 22 år som jag blev ledsen över min pappa!
Ne nu ska jag kolla för nu börjar den, ska försöka låta bli att gråta i slutet som jag alltid gör :D haha..bölig? Jag? Yepp :D

Imorn ska vi till ikea och jag längtar :D yeah. Jag är knäpp!


Kommentarer
Postat av: Erica

Hur var filmen?

2008-09-13 @ 15:23:00
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0