Söndag och vintertid (Sensommar i Marbella)

Gu vilken sömn jag har fått inatt! Slocknade nästan på engång och har sovit igenom hela natten. Vaknade klockan 10 men kände att de var för tidigt för att gå upp, även om klockan egentligen var 11 så jag låg och drog mig i sängen och vaknade till 11.30 och då var det verkligen dags att gå upp :) Nu sitter jag och pimpan och myser i soffan och pratar med syster Lova på msn.

Jag vill att Kristin ska vakna snart så vi kanske kan gå och ta en fika i det sköna söndagsvädret! Underbart väder idag så jag vill inte spilla all tid inne.
Ikväll kommer äntligen min underbara sambo hem från Madrid! Som jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Hej jag läste din blogg och känner att jag måste kommentera dig. det finns ingen "vintertid" det är normaltid som vi har nu, således är klockan 10:00 när den visar det och inte "egentligen 11:00" som du skriver.

hälsningar

Marie (petimeter)

2008-10-26 @ 13:05:29
Postat av: Lova

Okey, känner bara att jag måste kommentera den här kommentaren som är fullständigt skrattretande! Marie, i vilket land växte du upp? vad jag vet, så i svenska skolor pratar man om vintertid och sommartid.. Men tack för den oerhört onödiga informationen.. Appropå det, Linda, jag ställer om min mobil till VINTERTID nu :D Hahaha! Kraam!

2008-10-26 @ 13:35:30
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej Marie!

Nu bor inte jag i Sverige längre som du kanske förstod men vad jag vet från när jag bodde där så skriver alltid tidningar etc om att vi ställer om klockan till sommartid och vintertid, har jag kanske fel?

Om jag vill skriva att klockan stod på ett annat klockslag igår vid exakt samma tidpunkt så tror jag nog att alla människor förstår vad jag menar.

Vi lever på 2008 talet!

2008-10-26 @ 13:36:25
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: malin

haha, ja människor är för roliga! Snacka om att ha för mycket fritid om man ens orkar kommentera en sån sak? Allt bra med dig gumman? jag ska på barndop idag=) Max. Så mysigt! kram

2008-10-26 @ 14:35:37
URL: http://svmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0