Snart julafton

Gu så trött jag är ikväll! Och gu så kallt vi har det på solkusten. Inte konstigt ner det öser ner snö i norra Spanien. Imorn ska det däremot bli sol igen.
Sitter och väntar på att Bigbrother ska börja och så ska jag smaska i mig lite choklad! Var tänkt att jag skulle med Kristin och spela bowling men jag hade helt glömt bort att de var tisdag. Tur att jag fick träffa henne lite på dagen idag iaf!

Pratade med min älsklingsmamma för ett tag sedan och familjen, förutom Novali som tyvärr måste jobba, har funderingar på att komma ner hit runt jul och det vore så himla underbart att få fira en jul med sin familj här nere i år. Jag har inte vart med min familj på 2 julaftonar nu så det skulle verkligen vara en perfekt julklapp! Vi håller tummarna!

Nu ska jag göra varm choklad! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0