Regnet det öste ner


(Ville lägga in ett kort jag tog på pölarna idag med mobilen men hittar självklart inte mobilsladden så jag bjuder på detta från Bilbao!)


Invigde min nya klänning igår, självklart tog jag inget kort och jag orkar inte heller sätta på mig klänningen nu när jag har mjukiskläderna på mig! Men gu vad jag älskar den!
Det började ösregna för ett tag sen så jag fick gå hem tidigare från jobbet och se till så det inte skulle bli nån pool här hemma. Som sagt, när de regnar här är det kaos!

Nu är jag super hungrig så jag tror jag ska börja med lasagnen vi ska äta ikväll. Juste, nämnde jag att jag var uppe 9 imorse och lagade mat så att jag och Zacarias kunde få varsin matlåda, en god wok. Är det duktigt så säg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0