Oväntat besök

Jag blev väckt på ett riktigt annorlunda sätt imorse. Helt klart en morgon ovan de andra! Zacarias hade gått upp vid 6.30 för att det var formel 1 på tv och jag sov självklart vidare. Vid 9 vaknade jag däremot av hundskäll. Kunde inte somna om så jag gick upp och kollade var karln min var. Han berättar att brandkåren vart hos grannarna för att det var en hund som hade fastnat i staketet. Därefter hade dom släppt in de två hundarna på deras tomt för att de inte visste var de hörde hemma. 
Jag står som ett frågetecken och samtidigt står en man och kollar igenom våran häck och vi undrar självklart vad han håller på med. Han säger nånting till Zacarias om hundarna och vi går in igen.
Sekunden efteråt knackar de på dörren och där står mannen igen. Hundarna är på våran baksida!
Så vi går ut och rätt hade han, två schäffrar står på våran baksida lite vilsna sådär. Super söta och snälla som tur var så mannen tog med sig hundarna och skulle leta rätt på ägaren. Riktigt snällt av honom!

Annorlunda morgon yes. Nu har vi ätit god frukost med varm choklad!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken morgon, fin besök:) Gevalia...:P

Va fin din blogg blev:D

2008-10-12 @ 14:21:30
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0