Middag på resturang

Förlåt för dålig uppdatering! Men det har inte alls hänt speciellt mycket i mitt liv! Har mest bara gått mellan jobb, soffa, säng, jobb, soffa säng! Igår bestämde iaf Zacarias och jag att göra nått trevligt så vi gick ut och åt! Vi har alltid velat testa en resturang som heter Sukothai, en thairesturang som vi ofta alltid åker förbi. Super gott med thaimat ju och kanon trevligt ställe. Vi hade en supermysig kväll och när vi kom hem fortsatte vi kolla klart på filmen från kvällen innan, It will be blood! Den var Sådär tyckter jag!

Idag vid lunch ska jag möta upp Kristin och Day för lunch. Får se var vi hamnar. Den här gången ska jag ta med kameran och fota allt kul som händer så jag kan uppdatera lite bättre ikväll ;) Snart är det jobb!

Kommentarer
Postat av: ronjjaa

typ kolla in ; kanelbullen.blogg.se

eller kanellbullen.blogg.se

emma heter hon, hon går i min klass (a) hon har något jäätte fint på hennes övertext, liksom som blommer, kolla in :D

2008-10-15 @ 15:37:14
URL: http://ronjjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0