Indisk lunch

 

(Lite mysiga ljus i kvällsmörkret då jag glömde kameran)


Var iväg tidigare och åt lunch med Kristin och Mark på en indisk resturang. Kristin var bakissugen på indiskt och jag ställde självklart upp, även efter min sista gång med indiskt som gick sådär haha. Sen gick vi upp till Kristin och slappade lite i soffan och sen var det dags för henne att jobba så jag följde med henne en sväng in i köket. Så synd att jag inte hade kameran och kunde ta kort på hur duktig hon var :)
Gick hem sen innan de började mörkna och nu är jag hemma och fixar lite med kusins blogg och sen ska jag äta upp min choklad och läsa hänt bild som jag har lånat av Kristin!

Älsklingen är sen så nu vill jag bara att klockan ska bli mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0