En lång väntan på en lång söndag

Snorunge ska jag kalla henne ;) Hon vägrar tydligen att komma ut om hon inte gjort det nu vill säga. Den lilla prinsessan tycker nog att det är varmt och skönt i mammas mage!
Jag tror nog att jag är mer spänd än vad mamma Erica är haha!

Söndag idag och riktig slappardag! De har regnat här nere i dag också så det är en riktigt film och mys dag, vilket vi haft, men nu börjar jag nästan bli lite rastlös! Hittade förra årets julkort som jag tydligen inte skickade iväg pga frimärken haha. Adresserna och allt  var skrivna.. då är man bra lat. Får bli till den här julen. Längtar lite till jul faktiskt! Ne nu måste jag komma på nånting att göra. Eller vad sjutton, tillbaka till soffan blir det!
Väntar, väntar, väntar, väntar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera mig!

2008-10-19 @ 20:48:11
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0