Sumering av mina två år

Två år vare ja, det är helt otroligt hur fort tiden går. Jag kan inte förstå att jag nu sitter här i min sambos soffa efter två år i Spanien. För exakt två år och några dagar sen så grät jag floder över hur jag skulle sakna alla och om jag verkligen skulle klara av att vara borta från alla i ett halvår. ETT HALVÅR. Det här halvåret har nu blivit två år. Jag saknar alla som tusan där hemma. Och jag önskar varje dag att jag kunde vara granne med varenda en och bara ringa när jag känner för det men tyvärr är det ju inte så. Däremot har jag lärt mig vilka mina vänner är och dom har jag fortfarande kvar!

Under två år har jag gjort detta:


Vart i Sverige minst 7 gånger.
Haft kärlekssemester i Mexico.
Ätit en himla massa pizza och pasta i Italien.
Vart i Portugal i 10 min.
Arbetat inom cafe och modebranshen.
Pluggat upp lite betyg på komvux.
Haft en underbar sambo i 1 1/2 år.
Lärt känna nya människor från hela världen.
Växt
som människa.
Fått aptiten att växa med massa ny mat.
Målat om ett helt hus.
Lärt mig spanska.
Besökt en himla massa ställen i Spanien, t.ex.

-Madrid
-Barcelona
-Sevilla
-Granada
-Algeciras
-Fuengirola
-Bilbao
-Cadiz
-Ronda
-Avila
-Tarifa
-Malaga
-Almeria


M.M M.M Plus en himla massa småbyar.
Saknat en himla massa.


Jag skulle kunna fortsätta men orkar inte tråka ut er med massa text. Hur som helst så har jag iaf hunnit med en jäkla massa när man tänker efter.

Nu återstår det att se hur detta nya år kommer att se ut, riktigt spännande ska det bli då jag har massa planer för mitt liv.



Kommentarer
Postat av: Johanna

otroligt lärdomsrikt och vilken upplevelse:)

Dom är faktiskt efterskickade från Ellos:D

2008-11-06 @ 20:52:07
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Angelica

Inte ett dugg avundjuk på en snygg blondin nere på solkusten.. Inte alls :P

2008-11-06 @ 21:28:31
URL: http://gnoge.blogg.se/
Postat av: Lova

Va roligt inlägg :) Du har hunnit me mycke :) Vilka jäkla läppar du har på bilden?! :) Du e himla snygg i alla fall :)

2008-11-06 @ 21:30:47
URL: http://lovavilda.bloggspot.com
Postat av: veronica

även om du varit borta sjukt länge så känns det verkligen inte så.

du är ändå så nära oss här hemma ändå.

Gnoge e i malmö, erica och jenny är kvar hemma, jose e i sthlm och jag här i uppsala.

i är alla utspridda, avståndet tänker man inte på :P

men det är alltid lika roligt när alla är hemma :D

2008-11-07 @ 08:07:35
URL: http://humlisen.com
Postat av: natali

Är inte ett dugg avundsjuk :-P

2008-11-07 @ 17:57:43
URL: http://duvemala.blogg.se/
Postat av: Franki

Määä har ni målat om hela huset ????



Haha, kul att Zacke berättar något nån gång! Hoppas ni har det gött där nere i värmen iallafall .. Här hemma är'e VINTER ! brrrrrrr ....



sköt om dig - å hälsa karl'n!

Kram / Franki

2008-11-07 @ 18:47:38
Postat av: Linda

Ne nu vilseledde jag dig nog Frankie, jag menade inomhus :) Sorry. Alla rum som går att måla om är ommålade nu.



Så fort solen skiner har vi väldigt skönt väder. Däremot tror jag du har det varmare inomhus än vad vi har haha. Du får komma ner och hälsa på snart igen.



Han hälsar tillbaka :) Ta hand om dig! Kram

2008-11-07 @ 19:05:03
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0