Ikea rocks

Jag åkte på jobb idag. Mindre roligt att jobba på en lördag men dagen gick riktigt fort fast jag var ensam så det var skönt. Ledig imorn igen så då kan man ha en riktig slappis söndag :)
Jag ville gå ut och äta ikväll och fira våra två år tillsammans som är på måndag men efter jobbet var både jag och Zacarias så trötta så vi har precis beställt Pizza och Empanadas, mums :)
Det är helt sjukt vad dyrt det är med beställningsmat här nere. Vi var lite sugna på sushi också men det kalaset brukar sluta på 300-400 kr för oss två och det är en jäkla massa pengar när man tänker efter för lite hem mat.
Har iaf köpt lite M&M och Malteaser som vi ska äta ikväll. Och våra svenska lantchips från ikea, mums! :)

Det här åt vi tyvärr upp igår ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ikea är världens bästa när man saknar svenskt:D

2008-11-16 @ 16:20:41
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0