Flera julklappar


(Jag i Malaga på hotellrummet)

Nu känner jag mig lite bättre. Har ätit och pratar nu med syster Novali på msn. Zacarias är hemma nu också med sin kompis Antonio så nu är jag inte så ensam hemma längre. Tror det var nån knäppgrej jag fick förut bara!

Har även andra och tredje julklapparna klara nu :) eller klara och klara, jag fick beställa dom så dom kommer väl inom 10 dagar förmodar jag. Kan inte säga från vilket ställe för då kommer syster Ronja få reda på vad det är. Novali vet redan :) men jag tror hon är lika glad för det!

Kommentarer
Postat av: amanda

Ja, det ar val sa man far gora helt enkelt antar jag! Det ar verkligen sa blandade kanslor, man vill aldrig aka hem men man saknar alla sa jakla mycket. Svart att kontrollera antar jag bara :)



Jag har varit har i drygt en manad, 5 veckor pa mandag. Hur lange var du borta innan du akte hem igen forsta ggn?

2008-11-29 @ 00:10:35
URL: http://amandarangemo.blogg.se/
Postat av: Evelina

heter du Linda eller llinda? med typ ett spanskt - J -uttal då?

2008-11-30 @ 11:51:42
Postat av: Linda

Jag heter Linda som på svenska.. det är bara här på bloggen jag har två ll för att det redan var upptaget med ett L :)

2008-11-30 @ 13:14:29
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: ronjjaa

höhöhööhöh :) självklart blir jag glad :D jag vet exakt vad jag ska köpa åt dig ;) du kommer bli sååglad :D jinda kanske du skulle ha hetat ;)

ganska cooolt :)

2008-12-01 @ 21:29:46
URL: http://ronjjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0