Uttråkad


Jo då, man kan faktiskt även vara det i Spanien. Ni vet sånna där stunder då man känner för att göra något, man blir lätt irriterad på små saker men man har samtidigt ingen ork att göra sig iordning för att ta sig utanför dörren. Jag orkar inte ens gå till apoteket för att köpa P-piller och då är det verkligen illa, det tar typ 7 min dit. Sen kan jag iförsig förstå mig själv då jag måste gå ner och upp för dessa piller, huhjedamig!
Jag får helt enkelt vänta till senare. Då ska minsann jag och älsklingen iväg och testa en Thairesturang i stan. Jaja bara några timmar kvar, håll ut. Bjuder på en mer roande bild sålänge från förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska träffa syster din imorn:)

hade vart kul om du va med;)

2008-05-17 @ 01:18:24
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: novali

hey you!

det är möjligtvis inte så att du har fått med dig mammas blåa mjukisdress tröja, sådan som du också har och jag i grön.

2008-05-17 @ 19:22:33
Postat av: Linda

Hey you!

Nope ingen av mammas kläder har jag här hos mig.. hon kanske glömde den i torpet? :)

2008-05-17 @ 20:50:41
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0